Friskis & Svettis

Idag hade vi två lektioner, sen slutade vi! :D Så jag följde med Moa & Lovisa till Friskis & Svettis när som skulle gymma. Jag stog & tittade på. Fast jag fick lite dåligt sammvete att jag inte gjorde nånting eftersom jag egentiligen borde det för min ryggs skull för trampolinen. Aja. Sen nu är jag hemma & ska snart åka iväg. Det ska bli jätteroligt (: Och juste! Pappa skickade några bilder från nyår fast det var mest på honom, men det fanns tre stycken på oss. Så nu finns dom på facebook om ni vill se ;)
puss

Några bilder från dagen:










Kommentarer
Postat av: MOA

Du får gärna hänka med mig mer till gymmet och antingen gymma eller titta på ;D

2009-01-11 @ 20:57:59
URL: http://thereandthen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0