Drogkampen 2009

Drogkampen var idag i sporthallen för er som vet vad det är. (Ett evenemang som håller på ett tag för alla sexor i komunen.) Vi brukar alltid hoppa & ha uppvining då & har haft det alla år med värsta spotlightsen på oss & massa, så har vi varit lediga hela dagen från skolan & då ätit i Röllingby osv. Men inte i år tydligen. Fast jag & Hampus var där så fick dom provhoppa i stället. Och sen hoppade jag & han lite också & alla ba' "Asså shiiit!" Hihi ^^.
Det har hållit på sen jag gick i femman. Så alla nuvarande nior, åttor, sjuor & sexor i hela komunen har sett mig hoppa trampolin. Haha. Det kom jag på nu. ;p
Men jag ska åka till träningen aldeles strax så jag måste göra mig i årdning nu. Puss.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0