Dagens prov

Idag hade vi spanska- & matteprov. Det var trevligt. Inte för att jag gillar prov nåt speciellt, men som om man kan göra nånting åt det liksom.
Det gick i alla fall ganska bra. Eller spanskan fattade jag inte så mycket av innan, men sen när vi väl hade provet, om man bara sitter kvar till dom flesta har gått, kan man i stort sett bara fråga resten av frågorna man inte kan så säger läraren Helena svaren för att hon är "för snäll" & vill att man ska förstå & därför kunna få bra resultat. Hehe.
Men jag tror jag får typ VG som vanligt. Jag har legat på den nivån i hundra år, så det skulle vara kul med ett högre betyg snart, men ja, vi får se ;) Tror inte det blir det.
peace


Jag på matteprovet. Moa fotar medans hon väntar på att jag ska bli klar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0