Bloggandet

Jag märker att jag inte bloggar lika mycket som förut & det beror på att jag har så mycket annat att göra. Det har blivit så mycket i skolan helt plötsligt. Hela tiden är det prov & läxförhör. Jag tror vi har haft minst ett prov & hundra läxförhör varje vecka under tusentals veckor, asså typ hela den här terminen. Plus att det kommer fortsätta så typ i alla fall två veckor framåt från nu. Det lät kanske inte så mycket men det är jättemycket faktiskt.
Sen plus att jag ska hinna med mina träningar & så vill jag ju vara med mina vänner också. Fast det är ganska praktiskt nu när Jennifer hoppar med mig på måndagar ;).

Men jag försöker blogga varje dag i alla fall. Aja, vi får se. Men sen nu i helgen kommer jag ha ganska fullt upp. Ikväll nu ska jag snart åka till Jennifer med Linnéa, Magda & Ella & sova där. Sen i morgon kommer Anna-Carin & Felix. Sen på söndag ska jag ta Månsas grupp vid tolv, sen ska jag träna själv, så jag kommer inte hem fören på kvällen.

Men nu måste jag åka till tåget som går snart. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0