Älskade halsband

Hände inte så mycket idag. Jag gick till skolan, & efter skolan gick jag hem till Linnéa där vi var en stund sen gick vi till träningen. (Jag tränar, hon följer med.)
Det gick inte så jättebra på träningen idag, men det var kul när Linnéa var där.
Sen när jag kom hem kom jag ihåg att jag glömmde mitt halsband i sporthallen :O Det kostade en del och jag älskade det! :( Det var en fyrklöver med små diamanter i. Så mamma ringde till dom som jobbar där & bad honom gå & kolla. Men det låg inte kvar :O. Även fast vi gick därifrån sist & ingen hyr hallen efter oss. Eller jo, Erik Agrells bror var där lite som går i min bror Gustavs klass. Hihi. Fast ja.. Jag tror inte han har tagit det ;P
Sen fick jag veta en sorjlig sak idag också. Fast jag tänker inte säga vad det är.

Och en annan sak. Jag tittade just på en hysteriskt rolig film som heter "En himla många pragram". Åhhh, vi höll på att dö av skratt när vi tittade på den. (Jag, Gustav & mamma.)

peace


Mitt halsband :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0