2009

GOTT NYTT ÅR GOTT FOLK! :D Nu är det alltså år 2009. Läskigt ;O Jag firade ju i alla fall då som sagt med vännerna (bilder här nedan). Jätteskoj hade vi! Vi kom även överens om några nyårslöften. Bl.a hade vi ett gemensamt löfte (alla förutom Jennifer) att vi alla ska fira nyår tillsammans nästa år också :D Wiho! Det är första gången i hela mitt liv jag har ett nyårslöfte (a).


Men de här nyåret blev faktiskt väldigt mysigt. Först bakade vi pizza till middag :D Sen kom Jennifer & Ella hit & så sjöng vi lite Sing Star medans vi väntade in 12-slaget. Och det gick snabbt. Sen begav vi oss ut till där alla andra befanns sig, nämligen på granntomten. Där sköts det raketer & festades på som vanligt. Efter det höll vi på att frysa ijhäl & gick in igen & dansade arslena av oss ;) Efter att vi dansat oss svettiga gick vi ner till sjön & satte oss på bryggan & myste & åt chips. (:
Sen skulle Jonte hem så vi gick upp igen & skapade oss våran kanske lite sena efterrätt. Vi värmde hallon med riven vit choklad, & till det hade vi vaniljglass. Gino heter det. Mums!

                     

Kommentarer
Postat av: Jonteee

Uuucsh, jag ser seriöst helt hemsk ut på alla bilder jag är med på :o

2009-01-01 @ 18:19:46
URL: http://Http://sixtytwo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0