Utmaning

Jag såg att jag blivit utmanad av Josse & Linnéa.


Regler:

1. Berätta sju personliga sanningar om dig själv.

2. Länka sju personer i slutet av ditt inlägg som du vill ska anta utmaningen.

3. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de vet att de blivit utmanade.


1. Jag tävlar i trampolin & har hoppat sen sex år tillbaka
2. Jag har aldrig gått på varken dagis eller hos dagmamma
3. Jag har gått på fotboll, simning, streedans, showdans, bäbis-balett, karate (en gång), & trampolin. 
4. Mina 8 första månader bodde jag i stan. Sen flyttade vi hit till Å-berga
5. Jag älskar choklad
6. Mina föräldrar har varit skillda i 11 år nu i sommar
7. Jag har fått hjärnskakning en gång på en tävling

Jag har utmanat; Alla som läser det här!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0