Lovet

Oj, oj, oj! Jag har inte skrivit på hundra år! Det måste vi ta & ändra på!

I torsdags var jag en millimeter ifrån att gå till skolan men ungefär 10 min innan jag skulle gå till skolan märkte jag att det gick inte. Så jag stannade hemma då också.
Däremot i fredags gick jag till skolan. Sen på kvällen packade jag i årdning för igår åkte vi hit till min morfar där jag kommer stanna till på torsdag. På torsdag kommer pappa & hämtar oss så åker vi till min farfar som bor nära härifrån sett. Så blir det hemfärd på lördag eller söndag.
Och vi har så enormt mycket snö här uppe! Asså över en meter typ :O Jättecoolt :D

Jag fick förövrigt erbjudandet av Jennifer igen häromdagen att följa med henne till Kungsberget, men jag var tvungen att tacka nej eftersom jag ju hela lovet är här. Tråkigt ):

-pussen


Kommentarer
Postat av: L O V I S A

men var är du någon stans? :O

2009-02-23 @ 14:37:08
URL: http://lovisaan.blogg.se/
Postat av: ågren

Just nu är jag i Kramfors & sen ska jag till Härnösand där farfar bor ;)

2009-02-23 @ 20:43:46
URL: http://linneaagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0