Ingen träning idag

Idag måste jag gå & lägga mig tidigt eftersom jag ska upp tidigt i morgon när vi ska till Romme. Man ska sammlas 05.45 & då hade jag tänkt gå upp kanske 04.30 eller nåt sånt. Så jag beslutade att jag inte borde träna idag. Usch vad jag blir arg. Jag har inte tränat sen i torsdags (pga att jag varit sjuk & det, ni vet) & om man kollar på min närvaro under den här terminen är den nog halvbra. /: Bajs. Jag som brukar komma på varenda träning alltid. Jag har flera träningar vart tvungen att göra skolgrejs som borde gå före träningen, men spillerill av vilken anledning jag inte är där, för hur som helst är jag ju inte där & ja.. :(. Men ändå det det en lättnad, vet inte vaför, när jag väl bestämt mig att inte gå dit, men jag får lite halvdåligt sammvete ändå.
Aja, nu ska jag gå & jobba på lite med läxor. Puss.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0