Uttagen! :D

Idag känndes det som att jag vaknade på rätt sida eller vad man säger. (: Jag har haft en allmänt bra dag. Och jag orkar inte säga allting varför & så, men en grej måste jag berätta som jag fick reda på idag på träningen! :D

Föst när jag kom till träningen kännde jag mig allmänt peppad vilket jag inte alltid är eftersom jag typ inte kommit nånstans sen snart ett år tillbaka. Jag har snarare backat & tappat övningar. Bajs på det, men idag kännde jag i alla fall att jag skulle köra massa styrketräning & köra igenom båda mina serier. Så det gjorde jag också.

Men det jag egentligen ville säga var att min tränare berättade för mig idag att jag blivit uttagen till en sk utvecklingsgrupp. Jag var på en uttagning i höstas där dom kollade förutsättningar & talang. Det är åtta stycken som blir uttagna i ungdomsklassen som jag tävlar i, & jag är alltså en av dom :D
Syftet med den här gruppen trodde Johan (en av mina tränare) är att man efter ett tag ska komma upp i juniorlandslaget. Och då undrar ni säkert "Men vad gör man när man är med i den här gruppen då? Vad innebär det att ha blivit uttagen till den?" Jo, så här är det att man åker på läger tillsammans & tränar & så. Ungefär som landslaget fungerar det, bara att vi är sneppet under. Vi kommer nog träna med samma tränare som tränar landslaget också eftersom dom är ansvariga för gruppen. Det var även dom som var ledare när vi var på NM i Danmark sist som jag också blev uttagen till. Fast det tror jag att jag redan har berättat om i ett tidigare inlägg.

Aja. Vill ni läsa mer så kan ni göra det HÄR.

Puss & kram


Kommentarer
Postat av: MAGDA

Grattis gumman:D

vad kul för dig att komma till den där gruppen :D <333

2009-02-05 @ 23:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0