Rydells

I går kom Magda & Linnéa till träningen en stund innan vi slutade. (Jennifer var redan där eftersom hon ju tränar på måndagar.) Sen åkte vi hem till Jennifer. Ella kom efter ett tag.

Sen i morse i alla fall åkte vi hemmifrån på väg till Jennifers skola kl. 08:22. Sen när vi kom fram gick vi runt & kollade & hälsade på människor & så.
När vi "var klara" där så gick vi & kollade på Jennifers förra hus & så gick vi hem till hennes mormor & morfar & fikade & kollade på bilder där & så.
Sen var det dags att åka till Jennifers pappas jobb som han helt & hållet äger. Ni vet Rydells ;). Där fick vi plocka 10 rosa tullpaner var också fick vi "paketera" eller "plasta" in dom & så :D Det var nice (:
Efter det åkte vi till Väsbys golfbana & blev bjudna på lunch.
Sen åkte vi ungefär hem.

Sen var det träning klockan fem. Men nu är jag hemma & ska gå & dusha nu.
Kyssar!


Min lunch. Ser halvgott ut, men det var ganska gott :)


Här plockade vi tulpaner i mängder! :D



Och så här blev resultatet!


Kommentarer
Postat av: Josse

Jag tycker att den såg jättegod ut! Du har blivit utmanad av mig här http://abraahamssons.blogg.se/2009/february/utmaning.html

2009-02-10 @ 22:21:56
URL: http://abraahamssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0