Naturhistoriska Riksmuséet

     


Har inte så mycket att skriva om dagen egentligen, mer än att vi åkte till Naturhistoriska Riksmuséet med skolan idag. Vi åkte typ vid elva nån gång & kom hem typ tre. Det var både roligt & tråkigt. Det tråkiga var grejerna man var tvungen att göra & det roliga var när vi sen typ fem minuter hann gå & kolla lite själva. Jag borde inte gå in på detaljer vad vi kollade på då, det är inte lämpligt att skriva i en blogg, så ni får stå ut.
Ååh! Och eftersom det är typ slask ute så läckte det in vatten i allas skor eftersom det är en bit att gå från tåget. Det blev sjöar i skorna & jag hade liksom vita strumpor, som när jag kom hem & tog av mig skorna, var typ bruna -.- Dom är från & med nu missfärgade, för er som intresserar er över mina strumpor.
Så nu har jag tagit på mig mjukisar & ska jag gå & ta nånting vamt att dricka & mysa lite grand för mig själv. Puss


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0