Helgen

Hallo allihopa :)

I lördags skulle ju Lovisa & jag mötas i centrum & köpa present till Magda, men icke sa nicke för alla affärer hade stängt vid den tiden. Så det blev ingen present till henne. Men hon ska få en ändå, fast lite i efterskott i stället ;)
Sen vid kyrkan när klockan var sex var det låst & mörkt. Så vi ringde Lisa som sa att det var vid Österåkers kyrka det var. Vi var vid Åkersberga kyrka, alltså vid helt fel kyrka, plus att gudstjänsten redan ju hade börjat liksom. Hihi, så vi fick skjuts av pappa till Österåkers kyrka.
En stund efter att vi kommit fick även Lisa världens hostattack ^^ Haha.
Sen åkte vi i alla fall hem till Magda & sov sedan över.
I Söndags skulle jag ju egentigen tränat, men direkt när jag kommit hem började jag må jättedåligt. Jag hade jätteont i huvudet & runt ögonen, absolut ingen aptit, mådde illa & höll på att spy känndes det som hela tiden. Så jag tog en Ibumetin & gick & la mig. Sen på kvällen mådde jag bättre så jag tänkte gå till skolan idag, men jag började må sämmre under natten & har inte kunnat sova nånting typ. Så jag stannade hemma från skolan idag ändå.
Så, krya på mig, ciao!


Kommentarer
Postat av: L I N N É A

DU ÄR UTMANAD, kolla min blogg! <3

2009-02-17 @ 07:40:18
URL: http://pesons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0