Tulpanknoppar & annat

   



Juste! En grej jag glömmde säga i det tidigare inlägget var att helt plötsligt när vi gick & plockade tulpaner tog Jennifer upp en & började äta upp knoppen på den. Sen sa hon åt oss att smaka & det var skitgott! Värkligen! Jag skojar inte! Fast bara knoppen eftersom den hade mest smak pga det är mest näring där typ(?) Aja, nu ska jag i alla fall gå & dusha. Det blev aldrig av förut eftersom jag har snackat med Linnéa & pappa massa om praoen i telefon. Men nu är det ganska fixat i alla fall.
Juste, sen pratade jag med Felix också & han lärde mig hur man säger "Må alla dina döttrar få tre rumpor var" på franska.

Aja, puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0