Rommeresan



Nu ska ni få höra lite om gårdagen & Romme! :D


Vi skulle sammlas 05.45 som sagt & vi åkte iväg typ 06.00 eller lite senare.
På bussen höll 9:orna på massa, & försökte få oss 8:or svara på ni vet "Andra sidan är ni klara?" Men alla vi satt & tittade på filmen Förtrollad som typ ingen tycker är bra egentligen förutom Magda typ. ^^ Haha. Fast personligen låg jag & sov i Lovisas knä.

Sen när vi väl var framme i backen åkte jag & Lovisa upp i backen & vi var typ först av alla för vi hade egen utrustning hemmifrån. Alla andra skulle hyra. Och det var jätteunderbart att åka helt ensamma i en nypistad orörd backe. (:
Lovisa & jag åkte med varandra ganska mycket. Fast sen åkte hon med Rosanna & Emma lite i barbacken för deras skull så jag, Magda & den sk våran Josse åkte tillsammans.
Vi hade värkligen jättekul!

När det sen var dags att åka hem sommnade jag i Lovisas knä då också ;)
Sen var vi hemma & allt var frid & fröjd (:

peace.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag antar att jag är våran josse, men jag fattar inte varför.

SKa su inte berätta om vår snygga vurpa ;X<3

2009-02-05 @ 15:42:05
URL: http://bringitall.bloggy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0