Krock, applåder & annat.

Måste bara berätta om en liten insident som hände i backen igår ;)

Jag & "våran" Josse åkte i en backe som gick precis vid en 6-stolad sittlift. Svart backe var det på tal om nånting. Josse åkte störtlopp & jag slalom. Båda i en väldans massa fart. Och Josse var lite bakom mig så när jag svängde så svängde jag in i henne från sidan eftersom att hon bara åkte rakt fram & jag såg henne inte. Men regeln säger att det alltid är den bakom som ska veja så det så. ;) I alla fall så blev det ett stort KABOOM! Och Magda som var bakom beskrev fallet som ni vet på tecknade filmer när dom slåss så det är ett stort moln av damm eller vad det är, & armar & ben "sticker ut"/syns lite här & där. Hoppas ni fattar, för så såg det ut när jag & Josse flög ner för backen. För det blev ett stort moln av snö & våra stavar & skidor brara flög åt alla håll & ja, ni fattar nog.

Sen när vi låg där & började ställa oss upp & så hörde vi en massa killar från liften i kanske 18-års åldern som applåderade & ropade åt oss. Vi kände dom inte. Det var liite pinsamt, haha ^^.
Och efter ett tag medans vi hämtade stavarna & det, som låg lite här & där, hörde vi några igen som typ ropade & skrattade från liften.
Och sen efter ett till tag kom några igen & komenterade/ropade till oss. Jag tror dom sa "Grattis Josse" eller nåt sånt. Fast dom gick i våran klass så det var ganska lungt.

Ja, så gick det till ;) Hihi. puss





Kommentarer
Postat av: Anonym

DUUUUUUUUUUU VAR BAKOM MEEEEEEEEEEEEEEEJ, !

sen svängde du rett in i mej ! arguuuh ;D

2009-02-06 @ 17:52:27
URL: http://bringitall.bloggy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0