Hårfärgning

Idag följde Linnéa & Magdalena med mig hem efter skolan. Vi sjöng Sing star & slingade Linnéas hår! :D Det var blonda slingor vi försökte få. Och eftersom jag är profs så blev det ganska mycket bra faktiskt (: Tyvärr glömmde vi fota det men ni kommer säkert nån gång se på nåt sätt hur det blev i alla fall. Tex i skolan i morgon för er som går i våran klass ;)

Jag blev fett peppad att göra nånting med mitt hår nu också! Jag vet inte vad, fast jag vill ha kvar min frisyr i alla fall. Bara att jag är trött på min hårfärg. Jag funderar på att färga eller slinga det jag med. Nåt annorlunda än hur jag brukar se ut. Vad tycker ni? Nu ska jag i alla fall gå & hitta på nåt kul. pussar



 Vaför inte liksom?


Kommentarer
Postat av: L I N N É A

Jag akn få göra något kul med ditt hår? Blonda & röda slingor kanske? något cooooolt liksom;)

2009-02-02 @ 21:04:46
URL: http://pesons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0