Tråkigt värre

JAG HAR:
Ett förhållande: Nope
En bästa vän: Ja
Dejtat en av dina bästa kompisar: Nej
Blivit kär vid första ögonkastet: Nej
Fått ditt hjärta krossat: Ja
Skrikit åt en lärare: No
Kysst någon och sedan ångrat dig: Ja
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: Ja
Några smycken som kostat över 1000 kr: Ja


DAGENS:
Klädsel: Strumpbyxor, tröja, tjocktröja
Frisyr: Utsläppt & mittbena
Låt: Ingen
Vill ha: Lov
Sjuka: Inget
Drog: Vantar
Köp: Kladdkaka :o
Attityd: Ingen speciell attityd
Tanke när du såg dig i spegeln i morse: Kommer inte ihåg :P

FÖRSTA:
Bästa kompis: Niklas
Bil:
Kärlek: Tobias
Husdjur: Linus :(
Semester: Gran Canaria
Jobb: Typ trampolintränare
Köpta skiva: Kommer eeej ihåg
Piercing: Ingen
Konsert: Vet inte

SISTA:
Personen som sms:ade dig: Henrik
Personen som såg dig gråta: Vet inte
Personen som du kramade: Lukas tror jag
Peronen som ringde dig: Mor
Du sa till din pappa: Hej då
Personen du sa "jag älskar dig" till: I verkligheten? Hm.. Det händer allt för sällan, jag vet inte när jag sa det sist.
Alkoholdrycken:
Bilfärd: Idag hem till mor
Filmen du såg: Vet inte vad den hette
Måltiden: Donken

SKULLE DU:
Våga hoppa fallskärm: Tror inte det
Våga hoppa bungyjump: Tror inte det heller
Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: Haha, våga skulle jag väl
Kalla dig själv lycklig just nu: Till & från, men jo det skulle jag jämfört mot hur jag kan må
Hellre ta bilden än vara med på den: Båda! :D
Kunna gråta över en kille: Ja
Kunna gråta över en tjej: Ja
Ljuga för någon: Typ inte
Kunna springa 50 mil: Nä :O

VAD:
Gör du just nu: Sover..
Ska du göra imorgon: Skolavslutning för terminen
Säger du till dig själv när allt känns svårt: Att inte tycka synd om mig själv men det gör jag säkert ändå :P
Har du med dig in på bion: Inget, om inte nån bjuder ;)
Är det för färg på dina byxor: Strumpbyxorna är svarta med mönster på
Är det för väder hos dig just nu: Mörker...
Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet: Vet inte. Allt!
Skulle du göra om du vann på lotto: Spara pengarna

BLANDAT:
Är du blyg inför det motsatta könet: Nej inte blyg
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 16 år
Har någon bertättat en hemlighet för dig den här veckan: Ja
Använder du huvtröjor: Ja
Vill du just nu ha någon tatuering eller piercing: Ja, pierca tungan men får inte för mina tänder saknar typ emalj & blabla.
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: Typ lika det beror på personen
Solnedgång eller soluppgång: Ser aldrig soluppgången, så får väl bli solnedgång ;P
Sommar eller vinter: Sommar!
Vilken ålder har varit bäst hittills: Vet inte
Sova på sida, mage eller rygg: Allt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0