Uppe med tuppen!

Idag skulle jag ju kanske åkt med Lukas & hans vän till stan & lekt, men jag orkade inte så jag, My & Fanny åkte till Täby C & kollade på främst skor. Fast vi hittade inget så vi tog bussen till Arninge & köpte skor, sen bussen tillbaka till Täby & köpte ännu mer skor! Och man träffade huuuur många som helst verkligen! På riktigt. Känns som att varenda människa åkte till stan eller Täby idag. Typ alla i min klass i alla fall. Jaja.
På vägen hem typ 6 timmar senare kom jag på en snilleblixt! Jag ska nån dag i sommar skaffa mig en trampbil & trampa hela vägen till Arninge. Låter inte det supercoolt? :D Jag är redan taggad!

Ikväll ska jag vara uppe med tuppen! Smart va? :D De som inte känner Erik som jag ska hem till fattar nog inte. Men jaja. Nu ska My få sitta här sen ska vi som sagt hem till Erik. God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0