Om allt mellan himmel & muffin

Idag var det Lucia-övning. Det ända jag stog & tänkte typ var hur mycket jag inte orkade vara där. Jag sjöng typ inte. Men tro inte att jag är en svikare för det :D Haha (x Jag brukar sjunga. På tal om det tänkte jag på en annan sak som fick mig att tänka på att jag hatar att gå runt & bära på en massa hemligheter! Jag har hur mycket som helst just nu som jag går & bär på som jag måste hålla för mig själv. Jag vet för mycket om för många :D Men det är nice, förutom att man inte kan berätta för nån. Eller okej inte nice, men jag bryr mig gärna om folk, fast jaja. Och på tal om det så har jag insett hur mycket jag förändrats sen jag började Berga. Jag har blivit mycket mer öppen & kunnat prata med vänner om saker. Förut snackade jag aldrig med nån & gick alltid undan om jag var ledsen. Verkligen. Jag hade väldigt svårt att öppna mig. Och på tal om det så snackade vi igår på dramat om känslor som lätt trycks undan lite iom flytten till Sol. Just det här att alla lärare säger att man ska vara posetiv & blabala. Då på dramat fick vi snacka massa om allt annat. Allt som typ varit jobbigt med flytten & allt som är sämre med Sol. För det är sämre. Berga hade en helt annan liksom typ stämmning. Alla var snällare mot varande & vi har mer öppna sinnen för allt. Svårt att förklara men jaja. Och lokalerna var såå mycket bättre.

Och idag efter skolan stannade jag & Moatoa kvar lite i skolan. Vi hade jätteflum. Hon mulade mig med en muffins! :(

Nu ska jag till far. Tja då ;)


Kommentarer
Postat av: Trojmar

Och Moatoa krossade en sked.

2009-12-03 @ 21:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0