Mys-pys

Igårkväll var supermysigt verkligen! Vi var några stycken där hos honom. Jennifer & Magda gick vid elva typ. Men vi andra stannade till typ halv fem då vi var tvugna att dra hem. Vilket inte var jättefästande. Typ -20 grader(?) Men så vi alla skilldes åt vid en korsning där Erik & Joar skulle tillbaka till Maggan, Fanny skulle åt vänster till Österskär, Lovisa skulle rakt fram till Berga, Jag & My skull åt höger till Söra. My sov hos mig. Egentligen skulle jag varit här hos far igår men eftersom man inte hus som helst kan ta sig hem hit klockan 5 på morgonen så gick vi hem till mor & sov där. Första gången jag gjort så. Annars är det väldigt strikt att när jag är hos far är jag där & när jag är hos mor är jag där.
Men det var fett bra att vi hade köpt supervarma skor tidigare den dagen. Dock hade vi ingen varm jacka så vi dog lite där i kylan.

Om en vecka & fem dagar är det år 2010 :O


En Nemo. Eriks missekisse :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0