Läskigt mycket skolgrejs att göra

Nu ska jag berätta hur min eftermiddag/kväll/natt har sett ut. Efter att jag kom hem direkt efter skolan typ halv fem så satt jag iof vad darorn en stund & skrev bland annat det tidigare blogginlägget. Men sen insåg jag att jag inte hade tid med det utan jag gick & började läsa ur en bok som handlar om facism & nasism. Jag ska nemligen skriva en uppsats om till exempel just det bara för jag fick så dåligt på alla prov vi haft på SO:n den här terminen. På ett av proven fick jag IG & på det andra G & jag har i MVG i historia i vanliga fall, vilket inte är en posetiv förändring. Men sen somnade jag mitt i alltihopa för jag var så trött & sov typ mellan 6 & halv 10. Fast jag började knappt på depsatsen för det här med politik är inte min grej. Jag fattar ingenting. Jag tror jag ska skriva om nåt annat än det. Men ja sen när jag vaknade iaf kom jag på att i morgon måste jag ha lämnat in en engelsk bokanalys för annars får jag IG i engelska. Så jag skrev både en svensk och en engelsk fram till nu. Och nu är klockan över två & jag ska vakna om typ fem timmar så jag borde gå & lägga mig.
Sen har jag också en uppsats i Fysik jag måste fixa innan betygen sätts eftersom jag låg på sjukhuset när alla andra gjorde det provet. Dock missade jag hela det kapitlet så på den punkten har jag massa att ta igen.
Men i morgon kommer jag inte hinna göra så mycket för då ska jag på öppet hus på Stockholms tekniska institut & kolla på den skolan. Och på onsdag var det också nåt jag skulle göra. & på torsdag ska jag till pappa. På torsdag ska har jag också NOprov i genteknik. Sen ska jag försöka hinna med att ha ett matteprov också innan jul men det är frivilligt men jag vill hinna det. Och så är det en NO-uppsats i genetik man ska göra också fast den är klar.
GAAAAH DAMP. Men jag har inget val. Jag måste hinna fixa allt. Puss & kram & god natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0