It's a beutiful dayyyyy! :)

Jag feeeeet taggad inför i morgon! :D Enligt klockan idag då, men fett drygt att tänka så! :)
Jag ska klockan fyra vara hemma hos Linnéa & så ska vi fixa oss & sen dra till Linus som bor här nära mor, bara på en annan gård. En gul gård :D Så ska Fi, Kenny, jag, Linnéa, Kocken & självklart Linus äta nån trerätters middag tydligen :) Eller jag har ingen aning om vilka, utan gissade lite där. Kanske fler, kanske färre. Efter det vet jag inte vad vi ska hitta på! :) Har som ett nyårslöfte att fira nyår med Jennifer, Jonte, Ella & Linnéa men jag är ganska övertygad om att det inte kommer bli så. Dock har jag bestämmt att jag ska vara med typ My & typ Jennifer & ja, tjejerna men jag vet inte om det kanske krockar med Linnéa & co, även fast jag bestämmde med tjejerna först :( Jaja, vi får se. Skulle helst vilja vara med alla men det skulle kanske inte funka :( Är typ bara jag som skulle vilja det också känns det som. Bajs bajs.
Ha ett trevligt sista dygn i alla fall. Puuus, för kanske sista gången i år! :o

Beautiful Day - U2


:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0