Gästinlägg by Mysan

Hallå där kött och blåbär! Mysan här!
Sitter här i mitt rum med ågren, hon står och speglar sig i min spegel och säger att de är tråkigt med inlägg där man bara skriver om vad man gjort på dagen, just därför tänker jag berätta om min och ågrens dag:

först var vi i skolan som vanligt & efter det bestämde sig ågren att följa med mig hem. Så det gjorde hon & vi kom hit vid tre ungefär. Sen klockan fyra så gick hon och jag till leons dagis och hämtade leon & efter det mötte vi emil och så följde han med hem till mig, sen dess har vi typ gjort ingenting, suttit i soffan och haft lite smått kul. Nyss typ så gick emil & vi sitter nu här. Eller aa, jag sitter här. Ågren står vid spegeln som vanligt :O!!!

nu ska vi iallafall gå och äta nått, sen kommer min kära mor hem och tar leon, och då går vi nog ut och busar lite :D hejdååååå folket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0