Ing-Mari

Åh vad jag hade mycket inplanerat i helgen som var. Fast egentligen har jag inte tid att skriva nu heller för jag måste skriva klart mina tre uppsatser jag aldrig lyckas bli klar med. En skulle vara inne idag & på onsdag sätts betygen & i morgon ska alla lärare på party hos Ing-Mari! Hahah. Så det är idag jag måste få iväg allt. Men jajajja.
På tal om helgen som var, så har jag en väldigt stark känsla av att jag den kommande helgen också har en massa inbokat men jag vet inte vad. Nice värre. Nu ska jag plugga vidare.

Det känns som att jag, Magdis & Jennifer har så mycket gemensamt nu för tiden. Eller ja typ den senaste veckan. Det är nice :)

Haha roligt inlägg.. Puss & kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0