Julafton

Idag är det julafton. Jag hatar julafton. Eller nej, eller jo lite.
Dagen började med att pappa fick ta bilen & åka nånstans & hämta Gustav som sen kom hem & var jättejobbig. Han hade heller inga julklappar & skyllde på att han inte hade råd. Vi firade bara vi tre, vilket försör julstämningen tycker jag för att det är typ bara jag som orkar bry mig. Eller pappa också, men åh det var mycket bättre när jag var liten. Tiden precis efter far & mor skillt sig för då kunde dom fira jul tillsammans. Nu känns allt alltid mycket oseriösare & jag får typ lagom med julstämning. Då när jag var liten firade mamma, pappa, jag & Gustav jul tillsammans med mina kusiner & morfar & mormor / farfar alltid.

Idag hände två otroligt roliga saker! Först komenterade Gustav när vi satt & tittade på Kalle Anka & hans vänner; "Men dom visar ju samma grejer varje år". HAHAH! Kom han på det nu liksom? (x
Sen en annan sak när det senare kommit fram till Ferdinand, så började jag tänka på en sak & sms:ade det till Moa som exakt samtidigt tänkte på exakt samma sak som också sms:ade mig exakt då! Haha!
Inget av det här låter kul, men det var så kul så jag höll på att gå & gömma mig i en buske! Hhahah!

Nu har vi precis öppnat julklapparna & ska snart äta. Goder Juler


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0