"Ågreeeeen!"

Tjena mittbena. Idag började min dag supersämst, men slutade jättemysig! :) Jag var i Täby C hela dagen men med Linnéa, Amanda, Magda, Love & Erik i stället för Jonte & Andreas för att det blev lite krångel. Dock var jag mest med Linnéa & Magdalena.
Sen fick vi skjuts hem av Magdis & sen följde jag med Linnéa hem en stund. Heeeeelt sjukt länge sen jag var hos henne. På riktigt. Över ett halvår sen förutom en gång. Linnéa är ju trots allt min bästa vän. Men åh det var så mysigt att komma hem igen & träffa alla jag inte träffat på så länge. Innan vi ens kommit in hörde jag en liten röst som ropade ut genom fönstret "Ågreeeeeeeen! :D". Det var Ebba :) Så jag träffade både henne, Helena & Martin, Uffe & Maggan & sen träffade jag också lilla Docy som nu är 23 veckor. Sen kom jag in & alla var så glada & se mig kändes det som :) Blev så glad :)

När jag kom hem var det knappast julstämning. Vi har inte ens nån gran än. Så jag bestämmde mig att försöka göra nåt åt det så jag gick & bakade knäck. Men det gick åt skogen så jag sket i det.
Jag är jättetrött nu så jag ska nog nå & sova snart. Puss&kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0