"...hoppa jag kan inte stoppa!" (8)

Idag blev det inget åkande till Täby med Jonte & Andreas för att Jonte var lite sjukling. Så det får bli i morgon eller nåt :D
Däremot drog jag & gymmade hos sjukgymnasten som planerat :) Sist jag gick upp tidigt för att träna var på senaste tävlingen :( Attans vad jag saknar att få hoppa. Men det är jätteskönt att Mickan & jag liksom går egenom samma grej så vi förstår varandra verklgen :D Hon har opererat knät nån vecka innan jag opererade mig & hon får inte heller hoppa på ca ett halvår. Men det är nice att vi skadar oss samtidigt för vi tävlar i synkron tillsammans vi två. Men det var superkul för hon höll på att leka med killarna medans det inte var deras tur på trampolinen, & så sa Majsan att Mikiz inte skulle leka för då blir man okoncentrerad så klart & att hon kunde göra illa sig osv. Precis då hoppade hon från en plint & skulle ninjakicka två sådana hära röda halva runda grejer som stog på varadra, & så missade hon & landade snett på knät så hennes korsband gick av! Hahahahaha! (x
Och vi har kommit fram till att man kan verkligen vara beroende av träning. Man kan vara beroende av vad som helst, så länge man får en kick av det liksom. Vilket båda vi får att att träna så man blir galen av att inte så röra på sig! Därför är det jätte jätteskönt att jag nu får jogga & sånt. Även fast jag i vanliga fall hatar att just jogga för jag har sämst kondition tycker jag. Men man blir helt desperat när man inte får träna alls :D
Och jag har kommit på en grej också på tal om att jag just opererat mig. Att jag under de här 6-7 år jag hoppat, dels fått hjärnskakning & sen opererat ryggen typ fett seriöst. Och sen går jag runt & säger till folk att det inte är falrigt att hoppa trampolin ^^ Vilket det inte heller är, men det låter ju ganska kul ;) Plus att jag känner/vet två personer som brytit nacken den senaste tiden. Haha!


Flumm.
Jag & Mikiz när vi i somras höll i ett trampolinläger för barn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0