Shoppilopp

Idag vid fyra drog pappa med mig till stan för han skulle köpa nåt. Efter det åkte vi förbi Täby C & så köpte jag en julklapp till min morfader för 400:- & en till min far för 300:-. Sen köpte jag lite grejs till mig själv också. Men det är så inte jag att bara gå in i en affär & bara spendera pengar. Bara gå in & göra av med nästan 1000:- liksom. Haha ofta :D Men det är fett bra! Plus att jag var osminkad. Det är också så inte jag.
Efter jag kom hem satte jag mig här även fast jag har massa matte & göra & en uppsats. Aldrig lyckas jag komma ifrån alla måsten. Men i alla fall. Sen har jag snackat med Emil hela kvällen som fått mig på glad-humör :)

I morgon har jag en fullspäckad dag! Klockan 8.30 ska jag gymma hos sjukgymnasten, sen efter det ska jag med Adde & Jonte till Täby & sen på kvällen ska vi få gäster. Pappas vän & hans söner. David & Oskar. David är som mig.

Simma lugnt! /å


Kommentarer
Postat av: Mor

Jag hjälper dig med morfars klappkostnad.

2009-12-22 @ 12:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0