Flumm

Jag känner att jag måste tagga ner lite. Hela terminen har jag varit halvt hyper & gjort saker utan att tänka känns det som. Jag borde ta det lite lugnt. Knappt att jag är mig själv, fast jo det är jag nog men ja. Jag flummar omkring i skolan & det påverkar också mina betyg. Usch.
Det känns också som jag gjort mig lycklig på andras bekostnad & det är verkligen det värsta jag vet.
Jag saknar Linnéa. Jag har märkt att hon är min svaga punkt. Jag kan inte hålla tillbaka tårarna när jag ser henne gråta eller må dåligt. Och om nån säger nåt om henne tar jag åt mig som attans. Och jag bara sjunker när jag inte har henne vid min sida. Under de senaste åren när jag mått som sämst har bland annat varit för jag trott jag inte haft henne.


Kommentarer
Postat av: Anonym

börja vara dig själv igen då linnea..

2009-12-17 @ 13:48:46
URL: http://rosannnaaholmstrom.blogg.se/
Postat av: Peson

Älskling! även fast vi inte alltid umgås eller är som tajtast, så vet vi båda två att vi ALLTID har varandra. Vi har haft perioder där vi har glidit ifrån varandra, men vi båda vet att vi alltid hittar tillbaka till varandra!

Jag älskar dig ågren, det har jag alltid gjort & det kommer jag alltid att göra. Du är min bästa vän & det SKA förbli så! <3

2009-12-21 @ 13:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0