Berga vs Söra

Den här kvällen har varit mys-pysig! :) Jag har i typ fyra timmar nu suttit & snackat med Lukas & en massa andra random människor han bjudit in, på Skype. Nån kille var faktiskt från Åkersberga men dock hundra år äldre.
Medans har jag snackat med dels en massa vänner i Söra & sen en massa vänner i Sol om i morgon :D Superskoj! Jag & Moa tänkte nemligen för några dagar sen att vi skulle träffas för snöbollskrig som år efter år uppkommer mellan Bergaskolan & Söraskolan. Så My & jag startade ett kedjebrev & skickade till alla. Det har typ alltid varit krig mellan våra skolor eftersom vi hade ryktet att vara en "emo-skola" & dom hade/har ryktet att vara en "fjortis-skola". Alltid slagsmål osv.
Men ja, i år är det alltså våran tur att snöbollskriga eftersom det alltid är niorna som gör detta. Och grejen är att jag kom på att oavsett om Söra eller "Sol" vinner så vinner ju Berga eftersom halva Berga går i Sol & havla i Söra. Hahaha :D Och om inga solisar är på att hjälpa oss kan man ju säga att det blir precis som vanligt bara att hälften av oss har gått över till deras sida.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0