Luciaträning

Jag & Jennifer sov hos My igår. Och ja, jag har haft noll lektioner idag. Det enda var en åter igen lucia-övning. Fast den här gången i kykan. Och innan oss där var Trå & luciade. Så de gick när vi kom. Det var så fult för typ verkligen varenda nia som gick förbi har jag kännt eller gått i samma klass som. Eller kanske paralellklass. Men jaja. Fult.
En tråkig sak som också hände idag var att jag tappade bort mina nycklar. Fast det känns som att jag bara gett dom till nån fast jag inte kommer ihåg vem bara.
Ikväll ska jag leka med flickorna.

Och gud vad jag är trött kände jag nu! Jag kanske går & lägger mig ett tag. Fast jag kanske inte hinner för jag sak iväg snart. Eller typ nu. Puss & hej, leverpastej.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0