Brytet ben!

Ikväll skulle jag, Jesper, Fanny, Moa, Ille, My & Tobbe på bio & se Avatar. Kvällen började med att Tobbe gick & bröt benet! Hahaha :O Han ramlade när han sprang efter att ha lekt med en smällare typ. Eller fattade inte riktigt. Så nu har han opererat sig. Han opererade in plattor. Precis som jag har, haha :P
Filmen var inte så bra, men hemfärden var värre! Haha :D Det krånglade lite så efter tre timmar var vi äntligen hemma. Så nu är klockan snart fyra & jag ska snart gå & sova för att jag ska leka med Linnéa i morgon :) Fast ska bara prata klart med Lukas i telefon som btw just nu sätter sig i bilen på väg till Nicaragua :(
Jaja, god natt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0