Massa träffande

Igår åkte jag & Moa & åt lunch tillsammans på Golden West. Där träffade vi också Frida en kort stund :)
Sen gick Moa & jag till Mc Donalds för att köpa glass. Där träffade vi Erik & Axel mf. Haha, sist jag var på donken med Magdalena träffade vi dom också. Sen hade i alla fall Josse S hört av Erik & Axel att vi var där så hon kom dit :D Sen följde hon med Moa & mig hem till mig så sov dom två över. Det var länge sen jag lekte med våran Josse så vi hade massa att prata om :)

Bilder från igår kommer kanske i morgon. Nu ska jag snart åka till Rosanna & möta människor sen ska vi till The voice :) Vi ska träffa lite Österby-folk också så det blir nice :) Sen ska alla sova hos Magda tror jag :) Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0