Fredag, lördag

Tjena mittbena!
Har inte skrivit på några dagar pga att mor gav mig dataförbud för jag inte skött mig riktigt :P
Därför tänkte jag resumera fredag & lördag en aning:

I fredags åkte vi ju hem till Jennifer & så lekte vi lite tills Magda åkte hem då jag, Moa & Jennifer gick ner till en brygga & där hände det lite som jag aldrig skulle kunna förklara med ord ^^ Haha!
Ja. Vi sov i alla fall över & nästa dag drog vi till Vaxholm med vattenskotern & tankade. Sen åkte jag & Jennifer en massa & hade riktigt skoj & höll på & leka med en båt med några grabbar i osv... ;)
Frammåt kvällen lekte jag först med Jennifer & Moa till typ 11, sen drog jag till centrum & mötte Magda & Rosanna. Juste, vi träffade Ella, Josse & co vid Bergsätraskolan också.

Jaja. Jag vet att det var lagom intressant, men ja...
Och vet ni föresten? :D Idag tog det mig typ 40 min eller nåt att äta upp min middag. Jag åt inte ovanligt långsamt eller ovanligt mycket, utan det tig bara lång tid. Haha (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0