Moppeee

Idag när pappa kom & hämtade mig efter träningen frågade han vad jag tyckte om att ta moppekort & i och med det sen få en moppe typ. Gissa vad jag svarade ;) Och han betalar. Eller det är inte helt bestämmt, men det var ju liksom han som kom med förslaget så varför inte! :D

Egentligen har jag tyckt det är lite för sent för mig att skaffa moppe nu liksom för jag fyllde ju år i våras & när jag ändå inte haft nån moppe nu under sommaren & det är ju liksom snart vinter känns det liksom ingen idé. Plus att det tar ett tag att ta moppekort & köpa moppe & så ju. Fast ja, än så länge är det ju inte vinter & jag kan ju ha den nästa år också & så.

Pappa hade pratat med Felicia en granne också om det & hon rekomenderade sin moppe typ som pappa var ganska posetiv till lät det som. Så ja, vi får se hur det blir :D Kisses.


Kommentarer
Postat av: MOA

KÖP DEN! Jag orkade inte höra ditt tjat om "tänk om man hade en moppe nu" det ger skavsår i mina öron ^^

2009-08-30 @ 22:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0