Överbeskyddande föräldrar & filmtittande

Idag började dagen med att precis när Mikiz & jag kommit till sporthallen sa dom till oss att vi hade en timmes sovmorgon igen -.- Men under den timmen vi var lediga då lekte vi väldigt  mycket med hennes systemkamera hon tagit med. Det var NICE.
Under dagen hände lite saker & det jag & Mikiz kom fram till ungefär är att överbeskyddande föräldrar är typ det värsta som finns! USCH. Och vi hade liksom alla andra på våran sida. Nej bajs på det :D Mikiz & jag har rätt & så är det med det :)

Sen kvällen tillbringade jag med Elin, Jocke, Oskar & Anton. Vi hyrde film & åkte hem till Elin. Sen åkte Anton & så var vi förbi hos Jocke senare som bor granne typ & så gick vi till bryggan osv. & vet ni vad som fanns i vattnet? :O En död kråka typ! Så vi tog upp den på bryggan men man såg typ nada för det var ju kolsvart. Och så skrämmde vi upp varandra massor när vi gick lite här & där :D Skitkul :) Sen åkte jag & Oskar hem.

Det är jättepraktiskt att alla dessa people har moppar så man blir skjutsad överallt :) Så det får man vara tacksam för :)

PÖSS

Kommentarer
Postat av: Elin

haha kråkan luktade stink! :O :D

2009-08-07 @ 14:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0