Sista dagen på lovet

Halloj :)
Idag är ju sista dagen på sommarlovet. I morgon börjar vi i Solskiftet ute borta i skogen -.-

Eftersom det var soligt & fint väder idag har jag solat i typ sex timmar i sträck. NICE. Sen åkte jag hem till Moa & så åt vi sen drog vi till Favvan & köpte godis & marshmellows innan vi gick till Fiskartorpet där vi mötte lite människor :) Josse & co bland annat. Sen drog hälfen så det var bara jag, Moa, Josse, Erik, Mikaela, Axel, Sandra, Love, Rikard & en till snubbe kvar. Intresseklubben antecknar.
När vi kom hem efter att fått skjuts av Erik & Axel, gick vi till Moas baksida & grillade marshmellows i värmeljus. Wiie :D

Nu ska i snart gå & sova eftersom det är ju ändå skola i morgon :) Det blev ett ganska bra avslut på sommarlovet ändå. Även fast jag tycker det kunde varit lite längre :P Och juste i morgon ska jag träffa Jennifer också igen! Jag har verkligen saknat henne! :( Jaja. Puss & god natt. Lycka till i morgon! Tack :D /ågren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0