Träningen börjat igen

Gissa vad jag har gjort idag? Jag åkte till stan & köpte nya skooor.

En annan sak som hänt gjort idag är att träningen börjat igen. Det var nice. Det var ju hur länge sen som helst pga av ryggen ju. Men nu har jag beslutat att jag tänker träna ändå, tills jag ska operera mig. Bara att jag tränar lite mera stil, lite mindre svårighet. Alltså inte på min maxhöjd så mycket typ.
På tal om träningen ska vi typ börja träna två timmar varje träning i stället för tre. Eller ja, möjligtvis att vi har hallen tre timmar men sista timmen ägnar vi oss åt att styrketräna & stretcha. Vilket vi gjorde idag. I och med det blir träningen mer effektiv. Det är i alla falla vad vi barn vill typ. Så eftersom vi är bäst så säger vi bara det till styrelsen som består av våra förädrar som då fixar det åt oss efter att ha pratat med Majsan typ.  Nice.
Nu ska jag dusha sen sova. Typ i alla fall. Pussen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0