Planer

Häj. Idag har jag tränat barn igen. Sen åkte jag till stan & mötte Moatoa & såg jag på Harry Potter & halvblodsprinsen. Den var bra. Förutom att Jennifer redan hade avslöjat själva grejen som händer i filmen, men den gick att se ändå! :)
I morgon ska jag leka med Elin, Oskar, Jocke & Anton. Och i helgen åker jag till Moas land & ska leka med henne där tills på söndag.

Men nu blir det hoppa in i dushen, tvätta håret & göra sig lite fräsh. Sen ska jag sova. Jag märker att jag sover för lite på nätterna. Jag går & lägger mig för sent för att gå upp så tidigt som jag måste. Eller ja, jag börjar ju 10.00, men ändå. Så god natt så länge. KRAAAM



Random bild på tal om dessa konfamänniskor & "Ågrens stjärt" ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0