Oväntat besök

Haha det var inte alls som jag trodde det där med Skansen :( Dom hoppade, men typ ute i publiken utklädda till fåglar typ x) medans dom sjöng en låt. Svårt att förklara, men jaja. Ointresant vetande. Kolla HÄR annars om ni vill.

Vid typ halv tio idag kom helt plötsligt Oskar & Anton hit. Oväntat men trevligt besök var det :) Sen åkte dom & köpte godis & läsk på typ Statoil eller var dom var :) Och medans tog jag ner högtalaren, basen & datorn till vårat typ inrädda föråd så satt vi där & spelade musik & myste :)
I morgon ska jag åka direkt från sporthallen till stan eftersom jag & Moa ska se senaste Harry Potter på bio klockan 14:50 :) Nice säger jag bara :D

Nu är det dags att gå & sova. Ska jobba i morgon som vanligt. PUSS


Moatoa & jag för typ snart två år sen.


Kommentarer
Postat av: MOA

Nej Linnea, den där bilden är tagen ibörjan av åttan x) Ett år sen, hahah!

2009-08-05 @ 13:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0