Leka, leka, leka

Ikväll klockan tio i åtta kommer Elin & hämtar mig för att sen åka till Mc donalds & möta Oskar, Jocke, Anton & Antons kompis Gustav. Nice. Efter det åker vi förmodligen hem till nån, fast problemet är bara alla vägrar åka hem till sig. Förutom vi flickor. Dvs, vi är alltid hemma hos oss. Därför bestämmde jag & Elin sist vi lekte att nästa gång ska vi minsan vara hos nån av killarna, men tydligen inte -.- Nej jag vet inte.

På fredag ska i alla fall jag, Moa, Linnéa & Frida Westerlund leka. Fast det vet inte Frida & Linnéa än. Haha. Så vi får se om dom kan & vill & så.
Det var jättelänge sen jag lekte med Frida! Eftersom vi inte kunde komma på hennes födelsedag :P

Nu ska jag gå & sminka mig. Hej hopp!



Frida sist vi sov hos mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0