Konfa, konfa, konfa...

Idag åkte jag, Jennifer, Magdalena & Moa till stan efter en varm men kort skoldag. Där träffade vi Magdas konfakompis från hennes grupp på lägret. Axel hette han :)
På tal om Magdas konfakompis så var jag med henne & träffade Vidar förut också i stan. Hennes ledare men också gudfar :P

Ikväll skulle egentligen vi haft kräftskiva vi konfafolk, men Jennifer orkade inte(?) Så det blir inget tror jag :P Eftersom det typ var hon som höll i det. Däremot ska jag, Moa & Magda snart hem till henne & så ville både Elin & Sara hitta på nånting ändå så jag tror det blir ganska kul ändå :)

Och nu snart nån gång i veckan eller vad det är, så är det dags för ledarträff! :) Eller ja, typ infomöte för dom som vill bli ledare nåsta år :) Det är väldigt många typ så det blir skoj.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0