Hej hopp gummisnopp

Häj. Jag älskar att säga "hej hopp" :D Mitt nya favoritutryck. Any way.
Idag drog ju jag, Linnéa & Moa till Solskiftet för att kolla lite. Det första vi märkte när vi kom dit var att alla lärare var ju där & typ jobbade eller vad dom gjorde. Hehe. Fast dom var ju inne & vi ute.
Vi såg i alla fall att nu har dom satt upp baracker & asfalterat lite mer. Vi skrev i asfalten för sen var just nylagd :D Jag skrev ett Å (Ågren), Linnéa skrev ett P (Peson) & Moa ett M (Moa). :)
Sen gick jag & Moa upp på taket smidiga som vi är :)
Sen åkte vi hem. Eller ja, typ så var det.

Ikväll blir det att leka med Elin & typ Ludde. Vi får se om det blir några fler :) Fast många var borta, men ja. Nu ska jag snart ätaa. Hej hopp! :D (haha)

Kommentarer
Postat av: Ninnis

Skitungar! ;-)

2009-08-17 @ 20:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0