Plugga! (Gästinlägg)

Hej people! Nu är jag, Moa, en av Linneas bästavänner inne på hennes blogg. Personligen så tycker jag inlägg från bloggarnas kompisar brukar vara sjukt tråkiga så jag ska försöka göra det lite roligt :D

Linnea ska nu plugga. Två dagar innan skolan, hon hade en grej att ta igen. Jag sitter här hos henne då och ska tydligen titta på när hon gör det, men jag tycker det är bra att hon tar tag i det! Sjukt bra. Det är ju som ni kanske vet mitt och Linneas sista år i grundskolan. Så hemskt, så underbart, så skönt och så overkligt!

Jag har ingen aning om vilka som läser Linneas blogg, men det kanske finns några blivande åttor? I såna fall, ta verkligen tag i skolan! Det är väl verkligen sjukt jobbigt att läsa nu när man ska ta vara på de två sista dagarna på sommarlovet. Men det är så sjukt viktigt! Självklart ska ni blivande nior också satsa som fan. Er framtid handlar om här och nu. Vill du slappa i 20 år på ett skönt jobb, ja då ska ni kämpa som fan de här två åren. Ni kommer så tjäna på det.

Tänkte inte att det här skulle bli ett jättelångt inlägg, jag skulle bara underhålla mig lite :)
Ha det bra alla människor/djur/växter och lev livet :) Kramar /Moa


Kommentarer
Postat av: Ninnis

Bra sagt Moa!!!!!!

Peppa LInnea oxå:

2009-08-18 @ 17:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0