Första dagen!

Idag var första dagen i min nya skola. Det var också första dagen som nia. Det var lite läskigt (a) Asså inte att vara nia utan att det är i Solskiftet jag går i skola nu. Fast har man bara inställningen när man kommer dit att man är bäst & mycket snyggare & coolare än Sol-barnen kommer det nog gå ganska bra ska ni se ;)
Elin var med också! :D Och så träffade jag annat folk från konfan som går där i Sol.

Efter skolan drog vi till Donken en kortis & efter det till Kanalen & myste i solen. Kanalen är ett mysigt ställe :) Vi var ganska många där. Sen drog hälften & efter det åkte jag också hem.

Nu är jag hos mamma & ska gå & lägga mig snart. Ett av mina mål nu sista året är att verkligen gå & lägga mig överdrivet tidigt för att få den sömn jag behöver för att kunna prestera max i skolan. En sak jag är lite rädd för är att inte få MVG i basämnena. Alltså Svenska, Matte & Engelska.
Jaja. Kisses!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sista första dagen i skolan någonsin. sen blire ju gymnasium

2009-08-21 @ 18:16:46
URL: http://bringitall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0