En av 20 000 på Gröna Lund

Igår var jag med Linnéa, Kenny & Fanny på kvällen. Vi sova alla hos Linnéa, men både Fanny & Kenny gick på morgonen. En sorjlig kväll var det. Mycket sorjlig.

Men sen var det att åka hem efter ett tag. Jag skulle ju nemligen till Gröna Lund med Jonte & Moa. My också iof, men hon kom senare. Rosanna & Fanny var också där fast dom hade varit där hela dagen. Därav att Fanny åkte från Linnéa på morgonen ju. Fast det hände nånting med Fanny efter nån/några timmar. Hon mådde typ jättedåligt & hennes ansikte donnade bort. Skitläskigt! Så hon åkte hem.

Lady Gaga var också där ju & sjöng. Jag trodde att hon skulle vara jättedålig på att sjunga live, men hon var värkligen jätteduktig! Väldigt över mina förväntningar. Hon var vääldigt grym på piano också. Hon sa det på scenen att det ända hon hade som liten var hennes dröm, sitt piano & hennes talangfulla röst. Och det kom hon ju en bit med.
Jaja. Och juste! Dom sa att det typ var nära publikrekord ikväll. Eller jag skulle väl inte kalla det så jättenära, men ja, det var omkring 20 000 människor där. Det var så läskigt fullt! Har aldrig varit med om att det var så mycket människor på en & samma plats samtidigt. Eller kanske, jag vet inte :P

I morgon i alla fall & resten av veckan ska jag jobba. Inget jätteseriöst jobb, utan jag ska vara trampolintränare för barn. Jag brukar jobba som tränare på sommrarna. Jag hade iof en egen grupp också för några år sen, men ja, det tog för mycket fritid med tanke på att jag redan tränade själv typ 17 timmar i veckan eller vad det var. Och så var det lite långtråkigt i längden :P

Jaja skit samma! Kännde att det här blev ett ända långt segt inlägg, men ja. Nu ska jag sova. God natt.





Kommentarer
Postat av: Jonte

Men faan vad kul vi hade! Tack för en lyckad kväll! Det får vi fan göra om.. Måns Zelmerlöv på fredag nästa vecka kanske? :) (det var ett skämt för dig som har lite svårt med att förstå sånt) <3

2009-08-02 @ 23:52:18
URL: http://jonataans.blogg.se/
Postat av: fredrik

ja va också där! :D<3

2009-08-04 @ 21:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0