Dagar

Oj! Jag märker att jag oftare & oftare hoppar över en dag eller två när det gäller skrivandet. Det är inte meningen utan beror på att jag de gånger inte har tillgång till dator eller liknande.

Igår var en trevlig men lång dag. Jag lekte med Jennifer efter skolan & vi åkte tillsammans till infomötet för att bli ledare på konfan. Där var det människor. Men det var nice!
Sen gjorde vi lite grejer hit & dit under eftermidagen & kvällen & jag sov även hos henne. (Bla såg jag första halvan av Sagan om ringen. Jag har aldrig sett Sagan om ringen nån gång så det var lite spännande)
Idag började vi klockan nio ungefär för att tillsammans dra till Österskärsbadet & sola hela dagen. Dock var det ju inte så mycket sol, men vi spelade beachwolly & fotboll & lite sånt trevligt i stället :)
Sen har jag lekt lite med lite folk idag också, men det är lagom intressant precis som det mesta andra i det här inlägget.

I morgon är det i alla fall skolfoto för oss. Och jag som typ håller på att bli sjuk & mår rätt så dåligt... :( Men sista skolfotot får man ju inte missa! Kisses.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0