Skidresan, Moatoa & "förlovningsringar"

Nu är jag tilbaka. Saknat mig? Jag tror faktiskt det. ;D
I alla fall. Nu ska vi snart äta men jag kan ju passa på att berätta lite om de föregående dagarna först :)
Vi bodde på nåt slags hotell fast inte riktigt ett hotell, men i alla fall så delade jag rum med Gustav & Felix. Ganska trevligt var det fast det var typ smör-snö de flesta dagarna så det var halvkul att åka. Eller halvkul & halvkul... Rätt så kul var det ändå :) Fast då har man ju i stället fått träna sig på att åka puckelpist eftersom det ända som fanns i backarna var just uppåkna pucklar. Hehe. Jag föredrar hellre perfekta backar så man kan med full fart ner för branterna :D

Juste! Jag snackade jag med Moa igår & hon frågade om hon kunde bo hos mig i helgen. Jag har inte pratat med mamma än, men visst skulle det vara kul tänkte jag :) Sen på tal om Moa ringde hon mig idag också & berättade att hon hade hittat min & Linnéas "förlovningsring"! :D Eller vi gjorde två st. & Linnéa tappade bort sin ganska på en gång, men min har alltså under några månader nu legat i Moas bil (x . Dom är i silver & våra namn står inristade i dom & datum. Jag tror det var för ett & halvt år sen vi gjorde dom :)

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0