Min födelsedag någorlunda detaljerad

Ja, som ni kanske förstått fyllde jag 15 år idag :) Det firades både här & där. Tänkte berätta lite om vad jag har gjort idag :)
I morse låg jag i en halvtimme & väntade på att pappa & Gustav skulle komma :P Jag vaknade bara typ 5 min innan jag skulle vakna så vi fick lite bråttom där på slutet på grund av dom, hehe.
Sen kom jag till skolan i alla fall & under hela första lektionen började folk ringa & skicka massor sms. Wie! :D Haha, tom mammas kompisar har ringt mig idag (x I alla fall så dom som var där på lektionen kramade mig allihop & grattade mig :) Sen vid nästa lektion kom Moa & typ halva hennes teatergrupp som jag bara halvt känner & bjöd mig på godis & grattade mig också :) Asså dom spelar teater hela veckan så dom går inte i skolan. Moa berättade då också att min mamma hade ringt henne & bett henne eller Linnéa köpa massor med kondomer för att ge till mig i present. Hon hade tänkt göra det själv först men sen sa en kompis till henne att det är en kompisgrej & inte mammagrej x) Haha. Så hon bad Moa. Fast Linnéa hade redan tänk ge mig en ;) Men skit samma! Ointressant fakta!
Sen i alla fall gick dagen ganska fort & jag åkte hem till mamma en stund efter skolan. Linnéa följde med. Så där åt vi tårta & drack lite cider till det :) Sen åkte jag hem & så har vi grillat & myst & så. En ganska bra födelsedag vart det, fast lite seg nu på eftermidagen. Fast min favoritfödelsedag är fortfarande när jag fyllde 12 eller 13 tror jag det var :) Den gillade jag :) Haha, då hade mamma köpt tårtor för 1400 kr & det var ett litet överaskningskals anordnat för mig :)

Föresten, TACK till er som jag eventuellt glömt tacka när ni gratulerat mig idag! :) Puss!!






Kommentarer
Postat av: Anonym

Du fyllde 12 och tårtorna kostade 1400kr ;-)

2009-04-29 @ 12:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0